Marketing si vanzari

/Marketing si vanzari
Marketing si vanzari 2018-09-18T15:47:40+00:00

Sisteme de asigurare a calitatii

By | august 24th, 2018|Categories: Marketing si vanzari|

Asigurarea calităţii – noţiuni de bază Asigurarea calităţii - parte a managementului calităţii focalizată pe oferirea încrederii că cerinţele de calitate vor fi satisfăcute. Standardul ISO 9000 reprezintă modele pentru asigurarea calităţii. Ele cuprind recomandări [...]

Definirea managementului calitatii

By | august 11th, 2018|Categories: Marketing si vanzari|

În literatura de specialitate sunt formulate diverse definiţii ale managementului calităţii. Juran, considerat în acest sens „un adevărat deschizător de drum”, defineşte managementul calităţii prin funcţiile acestuia în termenii „trilogiei calităţii”. În opinia sa managementul [...]

Utilizarea pretului ca instrument de marketing

By | august 11th, 2018|Categories: Marketing si vanzari|

Modul de determinare a preţurilor, folosirea acestora în mediul concurenţial, integrarea consumatorilor în ecuaţia preţurilor şi practicile de marketing sunt numai câteva elemente care reflectă utilizarea preţului ca instrument de marketing. […]

Functiile managementului calitatii

By | august 8th, 2018|Categories: Marketing si vanzari|

Managementul calităţii îndeplineşte o serie de funcţii prin intermediul cărora este asigurată calitatea produselor şi serviciilor realizate. Aceste funcţii sunt: Planificarea calităţii; Organizarea activităţilor referitoare la calitate; Coordonarea activităţilor referitoare la calitate; Antrenarea personalului pentru [...]

Rolul, locul si functiile marketingului

By | august 7th, 2018|Categories: Marketing si vanzari|

Rolul marketingului în economie Marketingul are un rol deosebit de important, atât la nivel macroeconomic cât şi la nivel microeconomic. La nivel macroeconomic, pentru orice stat din lume, marketingul îndeplineşte următoarele roluri[1]: Este un factor [...]