Antreprenoriat

/Antreprenoriat
Antreprenoriat 2018-09-18T11:35:42+00:00

Strategii de marketing ale intreprinderilor mici si mijlocii

By | septembrie 8th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

IMM-urile formează un “univers” caracterizat prin diversitate, dinamism şi flexibilitate. De numărul de IMM-uri create în fiecare an depinde starea de sănătate a oricărei economii. Mobilitatea IMM-urilor şi adaptarea la cerinţele, dinamica pieţei induc o [...]

Opt principii ale managementului calitatii si performantei

By | septembrie 8th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

De cele mai multe ori, managementul calităţii este asociat cu noţiunea de performanţă în cadrul întreprinderilor. Alteori se pune semnul egalităţii între managementul calităţii şi managementul performant. Adevărul este că, prin implementarea unui management al [...]

Dezvoltare durabila – Dezvoltare umana

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Dezvoltarea durabilă reprezintă o nouă cale de dezvoltare, care susţine progresul uman nu numai în câteva locuri şi pentru câţiva ani, ci pentru populaţia întregii planete şi într-un viitor îndelungat. Conceptul de dezvoltare durabilă este [...]

Asigurarea calitatii produselor si serviciilor in relatie cu protectia consumatorului si a mediului

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Calitatea produselor şi serviciilor constituie principalul factor al competitivităţii întreprinderilor. În prezent, scopul final al producţiei de bunuri şi servicii nu este numai satisfacerea consumatorului şi obţinerea unui profit, ci, pe lângă acestea, trebuie să [...]

Unele aspecte privind importanta costurilor referitoare la calitate in cadrul intreprinderilor

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Pe lângă preţ şi termen de livrare, în condiţiile actuale de concurenţă, calitatea are o influenţă determinată asupra desfacerii pe piaţă a prestărilor materiale şi de servicii. Asigurarea acestei calităţi prin implementarea unui sistem al [...]

Factori neconventionali care influenteaza calitatea produselor si serviciilor

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Organizaţia este o colectivitate de oameni care, lucrând împreună printr-un anume proces, urmăresc un obiectiv comun, şi anume obţinerea de profit. Nici o activitate, oricât de neînsemnată ar părea, nu este desfăşurată fără urmărirea atingerii [...]

Comertul electronic versus comertul traditional

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Comerţul reprezintă una dintre cele mai vechi îndeletniciri omeneşti, făcându-şi necesară prezenţa încă din momentul în care oamenii au început să comunice între ei. De la schimbul direct de produse numit „troc” s-a trecut la [...]

Piaţa produselor ecologice (BIO) în România

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Pentru ca România să poată face faţă exigenţelor structurilor Europei comunitare, se impune cu acuitate adaptarea producţiei agroalimentare la standardele calitative actuale, care să satisfacă exigenţele cumpărătorului de produse ecologice. Solurile fertile şi productive, chimizarea [...]

Analiza pieței produselor BIO din România

By | septembrie 7th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

Introducere Agricultura ecologică reprezintă o modalitate modernă de cultivare a plantelor şi de creştere a animalor, fără a folosi orice fel de fertilizanţi, pesticide sau diverite substanţe care modifică stimuli de creştere[1]. Produsele bio[2] sunt [...]

Ghidul solicitantului pentru Axa Prioritara 3, Prioritatea de investitii 3.1 – Sisteme Fotovoltaice

By | septembrie 5th, 2018|Categories: Antreprenoriat|

 Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional (POR) a publicat în data de 22/08/2018 spre consultare publică, „Ghidul Solicitantului. Condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2018/3/3.1/A/”SISTEME FOTOVOLTAICE”/1/7Regiuni, Axa [...]