Afaceri de Familie

/Afaceri de Familie
Afaceri de Familie 2018-06-08T08:33:56+00:00

Metode de recrutare a resurselor umane

By | septembrie 3rd, 2019|Categories: Articole|

publicarea anunţurilor în cadrul întreprinderii. Aceasta constituie o metodă de recrutare prin intermediul căreia angajaţii iau cunoştinţe de posturi vacante existente. Anunţurile respective trebuie să cuprindă: denumirea postului, condiţiile de selecţie, nivelul orientativ al salariului etc. reţinerea [...]

Integrarea profesională

By | septembrie 2nd, 2019|Categories: Dezvoltare persoanala|

Definire - integrarea profesionala este o faza ulterioara angajarii. Aceasta asigura asimilarea unei persoane în mediul profesional și adaptarea ei la cerințele grupului din care face parte.  Componentele unui sistem de integrare profesională eficient sunt: pregătirea noilor angajați; [...]

03. Specificul si continutul pietei factorilor de productie

By | decembrie 13th, 2018|Categories: Microeconomie|

În legătură cu piaţa factorilor de producţie, Gilbert Abraham-Frois (în L’économie politique, Economica, Paris, 1992 – trad. rom. Economia politică, Editura „Humanitas”, Bucureşti, 1994) subliniază următoarele aspecte: - Factorii de producţie sunt achiziţionaţi în vederea [...]

02. Specificul si diversitatea productiei de bunuri materiale

By | decembrie 12th, 2018|Categories: Microeconomie|

Caracteristicile producţiei de bunuri materiale Producţia bunurilor materiale reprezintă un proces obiectiv, complex şi permanent de desprindere a unor bunuri din natură şi de transformare şi adaptare a lor la necesităţile de consum sau de [...]

03. Concept, evolutie si tipologii

By | decembrie 9th, 2018|Categories: Merchandising|

Merchandisingul este un termen anglo-saxon al cărui traducere propusă în franceză este „mercantizare” („marchandisage”). Numeroşi autori din diferite ţări au încercat numeroase traduceri ale termenului, pentru a folosi un sinonim lingvistic dar cu toate acestea [...]

03. Sistemul de codificare cu bare

By | decembrie 7th, 2018|Categories: Calitatea produselor si protectia consumatorului|

Presiunea concurenţei într-o economie de piaţă aduce în atenţia managerilor soluţiile de creştere a productivităţii muncii. Toate practicile moderne de management au nevoie de informaţii exacte şi este mai mult decât necesar să cunoaştem exact [...]

02. Importanta merchandisingului in comertul cu amanuntul

By | decembrie 7th, 2018|Categories: Merchandising|

Punctul de vânzare, inima comerţului cu amănuntul, nu este numai un simplu spaţiu, ci şi un creator de valoare, care se adaugă produselor vândute, pentru că el oferă consumatorului un serviciu în plus faţă de [...]

02. Cadrul conceptual al clasificarii marfurilor

By | decembrie 5th, 2018|Categories: Calitatea produselor si protectia consumatorului|

Un domeniu important al cercetării în studiul mărfurilor este studiul sistemelor de clasificare, precum şi a metodelor şi criteriilor de ordonare a produselor în cadrul acestor sisteme. Pentru păstrarea unei abordări unitare a sistematicii mărfurilor [...]

01. Conceptia moderna asupra comertului cu amanuntul

By | decembrie 4th, 2018|Categories: Merchandising|

Evoluţia pe ansamblu a economiei mondiale scoate în evidenţă faptul că, peste tot în lume, comerţul, în general, şi comerţul cu amănuntul în special, a devenit un sector economic foarte dinamic, aparatul comercial cunoscând mutaţii [...]